HomeForumsOproepenZoek een leuk game maatje (niet online)

• Zoek een leuk game maatje (niet online)

Frank bijgewerkt 2 weken, 2 dagen geleden1 lid·1 bericht
  • Frank

Lid
    19 februari 2021 om 08:35

Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank en ik ben 39 jaar. Ik ben 4 jaar geleden in Nijmegen komen wonen, ingetrokken bij mijn huidige vriendin. Voorheen woonde ik in Tilburg en de vrienden die ik daar heb gemaakt, zie ik nauwelijks meer door de grote afstand. 2 jaar geleden had ik besloten om weer een studie (Social work) op te pakken en langzamerhand breidde ik enigszins mijn sociaal netwerk uit, maar ik mis nog altijd vrienden die van gamen houden en in de buurt wonen, zoals ik die in Tilburg wel geregeld maakte. Ik ben niet heel fanatiek in gamen, maar dat komt dus doordat ik nu een kleine vriendenkring heb, waarmee ik nooit samen game en ik daardoor te weinig geprikkeld word. Laatste jaren game ik dan ook meestal alleen op de ps4, bvk games als Rdr2, Last of us, Uncharted, Ghost of tsushima, tennis, nooit online, geregeld met mijn vriendin of sporadisch met een klasgenoot, (tevens goede vriend geworden) FIFA. Ik was er een poosje tussenuit geweest, heb vroeger veel fifa gespeeld, maar was nooit zo van het online codden of Fortnite… Cod wel 10 jaar terug met iemand geregeld gespeeld, maar Fortnite nooit. Maar ik sta open om het te leren/ op te pakken. Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen, en het liefst dat ik zo nu en dan een avondje er samen mee op de bank kan neerploffen. Leeftijd maakt niet uit, zolang je maar met elkaar overweg kan. Ik ben zelf een rustige jongeman, lay back, houd van netflixen, comedy, cabaret, psychologie, beetje politiek, filosofie, gamen, tennis, voetballen, af en toe stappen, drankje doen, muziek, beetje fitness, hardlopen in fases. En… soms vind ik het ook chill om even een pretsigaretje op te steken😅.

Spreekt je dit aan of is dit ergens herkenbaar?.. schroom niet om een berichtje te sturen en wie weet komt er een aangename verrassing op ons levenspad 😉.

Login om te antwoorden.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten June 2018
Nu