Home Forums Oproepen Oudere gamers aanwezig?

• Oudere gamers aanwezig?

Christian bijgewerkt 1 week, 6 dagen geleden 10 leden · 12 berichten
  • SvenD1972

Lid
    2 maart 2019 om 17:13

Dag iedereen, ik game ondertussen al ettelijke jaren… Nu ben ik op zoek naar gelijkgezinden om fortnite duo/squad te spelen. Overleven + top 10 solo geen prob, winnen lukt niet echt 🙂 By the way, ben al 45 ondertussen maar nooit echt gestopt met gamen. Maak mij maar vriend als je dit leuk lijkt! (platform: xbox)

• cocoplay84

Lid
    17 mei 2019 om 12:39

Hej Sven

ik wil wel een poging doen om met jou een team te vormen. Ben iets jonger bijna 35 maar als extra eigenschap heb ik “ik ben een vrouw” en inderdaad ook nooit het gamen vaarwel gezegd. Ik speel meestal op de switch soms op de pc. cocoplay84 is mijn naam.

• NL-Muppit

Lid
    12 augustus 2019 om 18:44

Speel het op de ps4. Je gaat geen win met mij halen denk ik. Maar ben wel af en toe online

• Efendi078

Lid
    14 augustus 2019 om 16:54

Ik ben zelf 31 en speel het via de PC. Als je een game wilt doen mag je mij adden: Efendi078

Wie weet zie ik jou/jullie dan wel online 🙂

• NL-Muppit

Lid
    17 augustus 2019 om 21:19

33 trouwens, epic naam NL-Muppit  ??

• Pascal76

Lid
    3 juni 2020 om 12:54

Heb mij recentelijk geregistreerden en zag dit topic. Mooi dat ook de wat ouderen spelers elkaar opzoeken. Ben zelf 43 en speel regelmatig Fortnite. Ben altijd wel opzoek naar iemand om samen mee te spelen.

Ik heb jullie een vriendschap verzoek gestuurd.

• Angel90

Lid
    10 juni 2020 om 20:57

hey iedereen

Ik ben een mama van een zoontje van 8 jaar die ook fortnite speelt, hij speelt momenteel altijd op mijn account dus ik heb mij een nieuwe account aangemaakt onlangs dus ik zoek nog nieuwe fortnite vrienden. mijn epic naam is : FlyingEaglex2008. Meestal speel ik met mijn zoontje samen maar ik wil ook eens met iemand anders samen spelen. Ofwel speel ik op playstation4 of via iPhone met playstation controller of op de switch het is te zien of mijn zoontje ook aan het spelen is of niet.

ps. ik heb iedereen een verzoek gestuurd die hun epic naam in chat gezet hadden

groetjes

• Deze reactie is bijgewerkt 1 maand, 3 weken geleden door  Dennis.
  • Angel90

Lid
    10 juni 2020 om 21:10

hey cocoplay84

Ik zag in jouw berichtje dat je ook een vrouw bent.
    Ik ben namelijk ook een mama (29jaar) en heb een zoontje van 8 jaar.
    en ik speel ook fortnite maar ik zoek eigenlijk eens nieuwe vrienden aangezien ik mijne oude fortnite account aan mijn zoontje heb overgelaten en nieuwe heb gemaakt voor mijn eigen, aangezien hij altijd op mijne naam zat.
    En ik zou het leuk vinden om eens met andere vrouw samen te spelen dan altijd met enkel mannen .
    moest je het zien zitten mag je mij altijd toevoegen FlyingEaglex2008

groetjes

• Con5tructor

Lid
    4 juli 2020 om 16:30

Hallo allemaal. Ik ben 43 jaar. Ik speel al zo lang als ik me kan herinneren games op diverse platformen. Ik zou het leuk vinden om ook eens met leeftijdsgenoten online te gamen. Mijn zoon is 14 jaar en heeft mijn “verslaving” al aardig overgenomen. Hij speelt veel met vrienden online. Ik vind het jammer dat ik dat op zijn leeftijd niet kon doen. Het ziet er altijd leuk uit als hij met een paar andere gamers bezig is. Als er gamers zijn die dat ook missen dan hoor ik dat graag. Dan kunnen we misschien samen spelen. Ik heb een zeer brede smaak qua games.

• gameboymanNL

Lid
    2 september 2020 om 13:28

Hallo allen, voor mij hetzelfde. Ik ben 34 jaar en ik speel vaak via steam (city skylines of Age of Empires) of op pc nog oldskool de eerste call of duty of call of duty 2 of call of duty waw of via xbox One (alle call of duty wel. Alleen m’n favoriete blijf black ops met zombies en alle uitbreidingen hierbij). Als jullie willen kan je me toevoegen op Xbox One. Mijn gebruikersnaam is gameboymanNL en voor steam is dat rascarrmc

• BamBoozle

Lid
    29 september 2020 om 23:02

Hey hallo ik heet Rogier en ik ben 37 jaar, getrouwd en 3 kids.

Ben woonachtig in Gelderland bij Apeldoorn. Ik ben recent op deze site gekomen en eigenlijk op zoek naar maatjes en gelijkgestemden die het net zo heerlijk vind om te gamen. Ik ben overal wel geintresseerd in om te spelen maar ik heb uiteraard wel mijn favo,s. Ik hou van moeilijke games zoals soulslike,bloodborne maar ook van competitieve shooters zoals rainbow, apex, cod, Destiny2 en rainbow. Ook sport games zoals fifa en ga zo maar door :).

Lijk het je leuk stuur mij gerust een berichtje of voeg mij toe via steam. Uhhh ja ik speel op pc namelijk maar straks komt er voor mij wel een ps5 voor de exclusive games :P.

Voeg me maar toe!! Groetjes Rogier (steam friend code) 406816987

• Christian

Lid
    21 november 2020 om 19:41

Leuk topic is dit.

Ik ben Christian en ben 33 jaar. Ik speel nog vaak genoeg fortnite. Als mensen mij toe willen voegen kan dat natuurlijk. Mijn epic naam is SilentStormCP. Ik speel op Nintendo switch en de pc.

Login om te antwoorden.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten June 2018
Nu